Målningen har professionell blivit intamad, den är i mycket gott skick, glaset är lite smutsig från en tumme i en kant. Det är en vacker målning som har en vattenstämpel jag inte kan uttyda, men jag har ärvt den av min pappa och är väldigt intresserad av om den är värd något.
57×47 cm